torsdag 23 februari 2012

On the road

Sitter på bussen påväg till Vegas nu! Ska bli grymt kul att komma dit! Dock lite bittert att inte vara 21, men det kommer nog funka ändå. Imorgon ska vi ta en tur till Gran Canyon, så jag hoppas på bra väder.

Känns konstigt att kunna planera saker hemma i Sverige. Om två veckor är jag hemma igen. Jag förstår det verkligen inte. Kommer väl fatta det först när jag väl är hemma i radhuset igen. Hm.

Lyckades hitta lite wifi nu, bussen är parkerad utanför McDonald's. Måste säga att jag nu har rätt dålig erfarenhet med Greyhound. Gamla skruttiga bussar utan uttag, wifi och är smutsiga. Nej, tack vet jag Swebus eller Megabus. Hursomhelst, jag hoppas att vi kommer fram i tid så jag har tid att se allt jag vill se i Las Vegas. Here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck