onsdag 22 februari 2012

Day four

Har gått upp och ner på Hollywood Walk of Fame idag. Blev bitter att dom inte hade Abba. Jag menar de är ju ett sånt klassiskt band! Vi hade även en walking tour runtom Hollywood Blvd. Såg bland annat Kodak Theater där Oscarsgalan går av stapeln på söndag. Som jag nämde igår så är ju delar av gatan avspärrad, men det var bättre idag för då hade de börjat lägga ut röda mattan. Det är fränt att se. Har ju följt galan tre år i rad nu och ska försöka se på söndag också.

Dessutom tog jag en liten tur till Downtown LA, men jag var inte så imponerad. Svårt att hitta gatorna som är värda att se. Vi åkte i alla fall upp i City Hall där de hade ett observations däck. Fin utsikt över staden hade man där.

På kvällen blev det Universals City Walk för att äta. Vi hamnade tillsist på Hard Rock, som var väääldigt gott. Nu är det dags att sova. Vi ska ut och spana kändishus imorgon med bilen som mina rumskamrater har hyrt. Livet är allt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck