tisdag 21 februari 2012

Day three

Plågsamt mycket buss idag. Dessutom gammal skruttig buss utan wifi och eluttag. Blev att jag mest satt och lyssnade på musik på ipoden och tittade på utsikten. Vi var sen framme i norra Hollywood vid 9.30 där vi tog en taxi till hotellet.

Vi tog en liten promenad till Hollywood Blvd, vilket inte var lika imponerande som man må tro. Dock tror jag att det kommer vara bättre på dagen med allt liv och rörelse. Jag är lite kluven över en sak. Det är nu lite avspärrat och under process utanför Kodak Theater inför Oscars galan på söndag. Det är fräckt att se och tänka att om mindre än en vecka kommer alla kändisar gå där. Dock förstör det helhetsintrycket något.


Hotellet vi bor på nu är fräscht och rent, men inte lika fint som det förra. Området känns lite slummigt, så att gå ensam på kvällen är inget jag vill göra. Men det är kort bit till Hollywood Blvd så det är ju ett plus. Dessutom ingår frukost! Härligt, har bara ätit en bagel från Starbucks de två senaste dagarna. Nu njuter jag av lite internet innan det är dags för sömn. Kommer bli en härlig dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck