lördag 18 februari 2012

Day one

Har vart en fabulös första dag i San F. Tack vare tidigt plan och tidsskillnad så kom jag ju hit vid 11 tiden och hade hela dagen på mig. Jag blev helt mållös över staden. Så speciell. Och backarna är ju inte att leka med direkt. Fyfan. Blev att jag gick hela vägen till Golden Gate bron vilket är en jävla bit. Mina vader värker så grymt mycket nu. Gick runt och haltade i slutet. Hittade som tur var en buss som gick nästan hela vägen hem till hotellet. Nu sitter jag på min säng och gnäller över vaderna, haha. Borde egentligen ge mig ut och göra något, jag är ju på semester för bövelen. Men det gör så grymt ont och jag har ingen att äta middag med. Vi får se. Det rycker lite i shoppingfingrarna.


Förövrigt så är hotellrummet grymt fint. Jag är så nöjd hittills! Den här resan kommer bli awesome! Jag har bara träffat på en resekamrat. En tysk tjej som kom när jag kom tillbaka till hotellet för att checka in. Hon bor i rummet bredvid, men hon valde att åka bort mot Golden Gate bron. En av tjejerna i mitt rum har vart här och lämnat sina väskor, men jag har inte träffat henne än. Träffar alla imorgon bitti i alla fall, då det är dags för Sightseeing tour!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck